Nog ff en dan naar marokko - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Margot Wolters - WaarBenJij.nu Nog ff en dan naar marokko - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

Nog ff en dan naar marokko

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Margot

28 Juli 2010 | Nederland, Ten Boer

nog ongeveeer anderhalve week en dan is het zover, dan stap ik met de hele familie in het vliegtuig naar marokko. Hier staan ons een heleboel leuke en nieuwe ervaringen te wachten. Waaronder een 8daagse reis door onderandere de woestijn. Tijdens deze 8 dagen, moeten wij 1 nacht in een bedouine tent slapen :O. Dat wordt nog bijzonder. De tweede en laatste week zitten wij in Agadir waar we een heerlijk Strand vakantie zullen hebben. Ik hoop dat ik in die week nog even de tijd heb om een reisverslag te schrijven over de ervaringen in de woestijn:P anders schrijf ik er later over. Na dat wij terug komen in Ned. is het ookal weer tijd om naar Bangkok te gaan. Dat wordt dus een halfjaar lang leuke dingen beleven:P, eens wat anders dan in dit kleine kikkerlandje

xx

• 29 Juli 2010 - 21:13

Seline:

Have fun! Veel nieuwe belevenissen die je staan te wachten daar!!