Eindelijk aangekomen in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot Wolters - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen in bangkok

Door: margot

Blijf op de hoogte en volg Margot

26 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

De 25ste was het dan zover,de dag van vertrek naar het land van de eeuwige glimlach. Om half 9 vertrokken we naar het vliegveld. vanuit Ten Boer zo'n 2 uur rijden. maar vanwege de drukte op de weg gingen we een uur eerder weg. Gelukkig was het rustig op de weg en konden we in 1 keer door, Naja je kon het rustig noemen maar laten we het er op houden dan dat er geen files waren. Omdat we in 1 keer door konden waren we al om half 11 op het vliegveld en moesten nog een uurtje wachten voordat de rest van de meiden kwamen ( Ria, Seline en Esther). Gelukkig vloog de tijd voorbij.

om 13.15 gingen we dan door de douane. We konden gelijk doorlopen naar de gate. Hier hoefden we maar heel even te wachten voordat we het vliegtuig in konden. eenmaal aanboord kwamen we er achter dat het vliegtuig helemaal niet zo vol was als we hadden gedacht. Waardoor we gewoon lekker achterover konden liggen.

Om 14.45 zaten we eindelijk in de lucht nog geen uur later kregen we al ons avond eten, wat nou niet echt het lekkerste was. Na het eten moesten de lichten uit en de luikjes voor de ramen dicht want er moest geslapen worden of je kon een filmpje kijken. Natuurlijk kon ik niet slapen omdat ook nog maar 17.00 was maar goed het begin was er.. toen ik uiteindelijk in slaap was gevallen was het alweer tijd voor het ontbijt. 23.00 uur nederlandse tijd (4.00 thaise tijd). Dus werden we wakker gemaakt, voor een niet al te smakelijk warm ontbijt, maar veel keus was er niet.

Aangekomen op het vliegveld in bangkok om 6.05 moesten we naar de douane om het land in te mogen. Wat bleek we moesten een Arrival fom invullen wat achteraf in het vliegtuig uitgedeelt bleek te zijn. dus moesten we naar een desk lopen om deze als nog in te vullen. Na de 2 de keer naar het loket van de douane te zijn gelopen mochten we er eindelijk door.. Onze koffers waren nog de enige op de band dus we konden gelijk door naar de aankomst hallen. Daar werden we opgewacht door Mr. Ton. hij was de persoon die ons op kwam pikken van het vliegveld. We moesten nog wachten op een andere vlucht uit duitsland. In die tijd kwam Mrs Ann onze coordinator hier in Bangkok. om half 11 zaten we dan in de bus. In plaats van dat ik bangkok heb gezien ben ik meteen in slaapgevallen.

Aangekomen bij het appartement kregen we een uitleg van Mrs ann en het hoofd van de accomodatie. Wij bleken in het net opgeleverde deel van het appartementen complex te zitten wat betekent een airco ruime kamer en ruime badkamer en alles nog splinter nieuw. Hier kunnen we het wel 2 e halve maand volhouden.

Na onze spullen naar boven te hebben gebracht, werden we rondgeleid door de omgeving van de campus en de campus zelf. het contact deel van stenden zit op de 12de verdieping. Het grappige is dat ze verdieping 13 niet kennen. die wordt 12M genoemd.

Morgen is het tijd voor het passen van de schooluniformen en het halen van extra handdoeken en de rest. of te wel Shoppen:P En voor al de mensen die dezelfde vraag gaan stellen.. Jah er komen fotos van mij in schooluniform.

Na deze lange dag wordt het nu ook tijd om een lekkere nacht te slapen.. ik probeer zo snel mogelijk weer wat van mij te laten horen

xx

• 26 Augustus 2010 - 15:17

Janet:

een leuk verslag , een hele fijne tijd toegewenst en die foto's die krijgen we.XXX

• 26 Augustus 2010 - 15:47

Nikki:

Hee meis,

Ik hoop echt dat je het enorm naar je zin zult hebben de komende half jaar.
    Fijn dat je een mooie kamer hebt, scheeld altijd.

Kuss

• 26 Augustus 2010 - 16:04

Rogier:

je ging pas om half 2 door de douane

• 26 Augustus 2010 - 17:26

Fam Drees:

He Margot. Goed te horen dat je er bent en dat de kamer mooi is. We zullen je verhalen elke dag volgen

fam drees

• 26 Augustus 2010 - 19:38

Margot Wolters:

Hopende dat je een goede nachtrust hebt gehad .veel succes met het passen van je uniform veel liefs ank

• 27 Augustus 2010 - 19:18

Lian:

Hee meis,

Klinkt als een lange vermoeiende vlucht. Gelukkig ben je heel huids aagekomen!
    Veel plezier deze eerste paar dagen, geniet van alle nieuwe indrukken en doe rustig aan!

Kus

P.S. Met hoeveel mensen moet je je appartement delen?

• 28 Augustus 2010 - 20:25

Marjet:

Margot, jij ook weer veel plezier gewenst daar en succes met de studie en onderling genieten. groetjes moeder van seline

• 30 Augustus 2010 - 05:44

Ivanka Van Den Belt:

Veel plezier daar!!!

• 30 Augustus 2010 - 20:51

Joann (zus Esther):

Hooi Margot!

Leuk om al die verhalen van jullie te lezen!
    Ik zag je gister nog even;) (skype)

succes op school! xx Jo

• 31 Augustus 2010 - 12:56

Margot Wolters :

hoi Margot,gezien dat jullie al van alles ondernemen.Heel goed geniet van alles daar wantde tijd iszo om,liefs Oma