1 month left before departure - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Margot Wolters - WaarBenJij.nu 1 month left before departure - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

1 month left before departure

Blijf op de hoogte en volg Margot

25 Juli 2013 | Nederland, Ten Boer

Lieve allemaal,

Over een paar weken is het weer zover, dan ga ik beginnen aan een nieuw avontuur. Deze keer niet voor mijn studie naar Azië, maar ik ga Down Under om werkervaring op te doen. Aangezien er crisis in Nederland is en dus weinig mogelijkheden om in Nederland werkervaring op te doen in het toerisme, heb ik een paar maanden geleden besloten om voor een jaar naar het buitenland te gaan. En welk land is nou meer geschikt dan Australië om werkervaring op te doen binnen het toerisme. Maar wat ga ik daar nou precies een jaar lang doen?

Nou dat zal ik jullie eens vertellen;). 26 augustus stap ik op het vliegtuig en zal ik via Bangkok (technische stop), Taipei (overstap) doorvliegen naar Sydney. Hier zal ik een kleine dag blijven om de volgende ochtend (29 augustus) door te vliegen naar Cairns (nou lijkt het alsof ik 4 dagen aan het reizen ben maar uiteindelijk ben ik iets meer dan 2,5 dag onderweg, lang leve het tijdsverschil ;)). Hier ga ik namelijk het eerste halfjaar mijn traineeship lopen bij Nomads Cairns. Ik zal hier vooral achter de receptie gaan staan. Als dit allemaal goed gaat, kan het zijn dat ik extra taken erbij krijg en kan ik mij verder ontwikkelen.

Even een topografie lesje tussendoor ( voor de mensen die het nog niet weten) Cairns ligt in het noorden van Australië en wordt gezien als de poort naar het Great Barrier reef. Ja, dat enorme rif dat beschermd is en steeds kleiner wordt. Daarnaast is Cairns een van de backpackers steden in Australië.

Nadat ik een halfjaar in Cairns werkzaam ben geweest, ga ik bij een andere vestiging van Nomads aan de slag. Deze locatie is echter nog niet bekend, hier zal meer duidelijkheid over ontstaan tijdens mijn verblijf in Cairns.

Ik kijk enorm uit naar mijn tijd Down Under en ben erg benieuwd naar wat mij allemaal te wachten staat daar in het verre Australië... Maar eerst nog even genieten van mijn laatste weken hier in het kleine Nederland.

Liefs,
Margot

  • 25 Juli 2013 - 10:31

    Judith:

    Hey Margot,

    Wat weer een plannen!
    Ben je gestopt met je studie aan de Universiteit van Nijmegen dan?
    Alvast heel veel plezier in Australie; dat moet weer een hele bijzondere ervaring worden! :-)

  • 25 Juli 2013 - 16:48

    Janet:

    Tja , grootse plannen van mijn kleine meid. Gelukkig nog een maandje lekker thuis en tja dan is het zover..........

  • 02 Augustus 2013 - 20:14

    Ines Van Aurich:

    Hallo Margot,
    Leuk voor je dat jij naar Australië gaat om werk ervaring op te doen.
    Ik blijf graag op de hoogte van je belevenissen.
    Alvast veel succes gewenst!
    Groetjes van Ines

  • 07 Augustus 2013 - 12:06

    Marjolein :

    Heee meid,

    Heel leuk dat je zoiets gaan doen en ben stiekem ook wel beetje jaloers!
    Ik verwacht wel dat je je blog actief bij gaat houden, want ik wil alles weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 43213

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 25 Augustus 2014

Traineeship Australië

25 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Grand Tour Thailand/Bali

08 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

zon zee en Heeel veel zand

Landen bezocht: