Adres en toch nog wat avontuur - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu Adres en toch nog wat avontuur - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

Adres en toch nog wat avontuur

Blijf op de hoogte en volg Margot

12 September 2013 | Australië, Cairns

Hooi allemaal,

Heel snel een berichtje met mijn adres. Kaartjes, pakjes en weet ik wat zijn altijd welkom natuurlijk:)


Mijn adres is:

341 Lake St
Cairns,QLD 4870

Mijn kamernummer is A12.

Verder heb ik tijdens mijn vrije dagen genoeg avonturen beleefd. Na een super gezellige kroegentocht, zijn we op dinsdag naar Mission Beach geweest. Aangezien we dachten dat we wel 8 personen konden regelen. Hadden we een 8 pers. busje gehuurd. Helaas kregen we geen 8 mensen bij elkaar, dus zaten we met zijn vieren in de 8 persoonsbus. Luxer kan natuurlijk niet. Na een autorit van twee uur waren we aangekomen in Mission Beach. Waar we eerst even gingen lunchen en dan door gingen naar het strand. Het strand valt toch wel in de categorie een van de mooiste stranden. Na een hele middag in de zon te hebben gelegen gingen we weer op huis aan. Onderweg maakte we nog een stop bij een waterval wat in het regenwoud te vinden was. Aan gezien het al schemerig werd kregen we allemaal toch wel de kriebels van alle geluiden die de beesten maakten. Toen we de watervallen eenmaal hadden gezien, wouden we weer het regenwoud uitlopen. Kris (mijn kamergenootje) zei nog hopelijk komen we geen slang tegen. Op het moment dat ze dat zei keek ik onder mijn net opgetrokken voet en zag daar een slang kronkelen. Ik ben nog nooit zo snel weggerend (dus geen foto). Ik kan de slang nu wel van mijn lijstje dieren die ik nog tegen moet komen afstrepen. Al weet ik niet of ik daar zo blij mee ben. Na dit avontuur waren we de auto weer ingestapt en gingen we weer op huis aan. Woensdag heb ik heerlijk gerelaxt aan de lagoon. Kortom twee heerlijke vrije dagen.

Vandaag moet ik weer aan het werk en heb ik 5 dagen late shifts dus van 14.00 tot 22.30.

Maar goed zoals ik al eerder zij:P kaartjes en pakketjes zijn van harte welkom :)

heel veel liefs,

Margot

  • 12 September 2013 - 12:31

    Marjolein :

    Er is post onderweg naar Cairns, ben benieuwd of het aankomt! Blijven schrijven is leuk om te lezen wat je allemaal beleeft :)

  • 16 September 2013 - 15:30

    Ines Van Aurich:

    Hallo Margot,
    Leuk om te lezen dat jij het zo naar je zin hebt.
    Veel plezier verder.
    Groetjes Van Ines.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 43242

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 25 Augustus 2014

Traineeship Australië

25 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Grand Tour Thailand/Bali

08 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

zon zee en Heeel veel zand

Landen bezocht: