Kerst, New Years Eve & afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu Kerst, New Years Eve & afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

Kerst, New Years Eve & afscheid nemen bestaat niet

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot

13 Januari 2014 | Australië, Cairns

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog gepost heb, maar hier is die dan eindelijk. Natuurlijk door de tijd die tussen deze blog en mijn vorige blog zit, heb ik natuurlijk genoeg te vertellen.

De laatste keer dat ik een blog geschreven had deelde ik nog een kamer met Kris. Zoals velen waarschijnlijk wel weten is dit niet meer het geval en heb ik lekker een kamer voor mijzelf. Niet omdat ik ruzie heb met Kris hoor, maar gewoon omdat het kan:P.

Anderhalve week voor kerst hadden we een uitje met het team, we gingen tuben. Duit houd in dat je in een grote zwemband een rivier afgaat. Natuurlijk super leuk, maar niet zo sensationeel als wild water rafting wat ik natuurlijk al eerder had gedaan. Het teamuitje begon om 1 uur 's middags en werd afgetrapt met een shotje. Dit is natuurlijk heerlijk als je nog een enorme kater hebt van de avond er voor *oeps*. Eenmaal onderweg naar het tuben hadden we natuurlijk enorme lol met het management, het vaste personeel en alle interns. Ook de nieuwe interns die een week daarvoor aan waren gekomen gingen mee. De perfecte manier om ze te leren kennen. Eenmaal aangekomen bij de rivier gingen wij met zijn allen als eerste tuben en het management zat aan de waterkant. Deze gingen de tweede ronde. Na het tuben gingen we weer naar het hostel. Hier gingen we Secret santa doen. Secret Santa houd in dat je een tas hebt waar iedereen zijn gekochte cadeautjes in doet en iedereen maar er een cadeautje uitpakken en dan kiezen of ze hem ruilen en uitpakken. Ik had uiteindelijk krasloten (helaas geen miljonair geworden). Na Secret santa hadden we met de rest van de staf dus ook de staf die werkt voor accommodatie een staff feest, met drank, muziek en spelletjes. Het perfecte begin van de kerst. Met kerst zelf moest ik natuurlijk werken, maar kregen we wel een kerst lunch en gingen we s avonds met een groepje bbqen als kerstdiner. Dit was super gezellig. Tweede kerstdag gingen we uit voor ladies night. Oudejaarsdag vertrok Nieke naar Sydney om daar oud en nieuw te vieren, om dan vervolgens terug te vliegen naar Nederland. Dus om 5 uur 's ochtends moesten we helaas afscheid van haar nemen. Maar ik weet zeker dat ik haar nog ga zien in Nederland.

Oudejaarsavond moest ik tot half 11 werken en de receptie afsluiten. Vervolgens gingen we naar de Esplanade om daar het vuurwerk te bekijken. Dit was een super mooie show, die helaas maar even duurde, Na het vuurwerk zijn we naar het hostel gegaan en hebben we daar gezellig zitten kletsen. Het zou namelijk te druk zijn in de stad en de volgende dag moesten we gewoon weer aan het werk natuurlijk,

Vorig weekend ben ik naar Port Douglas gegaan. Ik was als enige vrije en had echt zin om iets te gaan doen. Ik heb daar lekker aan het strand gelegen, foto's gemaakt en wat gewinkeld. Dit weekend was het het laatste weekend van Vincent en Marije. ik moest zaterdag nog werken maar Zondag zijn we naar Fitzroy Island gegaan. Ook wel het tropische paradijs genoemd. Hier hebben we gesnorkeld in de zon gelegen en natuurlijk moest de dag eindigen met een enorme regenbui. 's avonds hebben Marije en ik nog voor haar laatste avond een drankje gedronken in de bar. Vanochtend was het dan zo ver het grote afscheid. Na wat tranen en een paar dikke knuffels zijn Vincent, Marije, Jerry en Allain in de taxi gestapt om aan hun East Coast avontuur te beginnen. Ik ga jullie missen mensen maar we zien elkaar weer in Nederland. Als jullie dit lezen heel veel plezier.

Ik heb nog 6,5 week hier te gaan bij Nomads. De tijd vliegt voorbij,maar ik kan ook zeker niet wachten om weg te gaan hier en aan mijn reis te beginnen. Als ik weer eens wat te vertellen heb zal ik weer een berichtje posten.

Maar voor nu heel veel liefs,


Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 43207

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 25 Augustus 2014

Traineeship Australië

25 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Grand Tour Thailand/Bali

08 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

zon zee en Heeel veel zand

Landen bezocht: