Plannen kunnen altijd gewijzigd worden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu Plannen kunnen altijd gewijzigd worden - Reisverslag uit Cairns, Australië van Margot Wolters - WaarBenJij.nu

Plannen kunnen altijd gewijzigd worden

Blijf op de hoogte en volg Margot

21 November 2013 | Australië, Cairns

Lieve allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit het verre Australië. Er is deze twee weken weer veel gebeurt. Misschien niet op het gebied van activiteiten, maar wel op het gebied van knopen die doorgehakt moesten worden. Nou had ik net een heel verslag getypt, maar helaas had mijn Ipad deze weer heel leuk verwijdert. Maar goed, eerst even over mijn tripje naar Barron Falls, samen met Callum, Vincent, James en Mike stapten wij zondag in de auto naar Barron Falls eenmaal bij de Barron Falls aangekomen, kwamen we bij een heel mooi viewpoint. Hier had je een super mooi uitzicht op de watervallen. Na een paar foto's gemaakt te hebben, begonnen we aan onze off road tocht, na wat klimmen en klauteren kwamen we bij de watervallen. Waar de jongens gingen Cliff jumpen, ik heb lekker van de zon genoten. Ik en Cliff jumpen is namelijk niet een denderende combinatie. We hebben hier ons allemaal de hele middag vermaakt en gingen aan het eind van de middag weer richting het hostel. Maandag gingen Marije en ik op jacht naar een cadeautje voor Vincent. Wat toch moeilijker bleek te zijn dan gedacht. Gelukkig vond Marije op dinsdag toch nog een leuk cadeau dus waren we mooi op tijd. Dinsdagavond gingen we uit voor Vincent zijn verjaardag want hij werd woensdag 22 jaar. Woensdags hebben we het nog gevierd met cadeautjes.

Het wordt hier nu ook steeds warmer en een stuk vochtiger, deze week hebben we voor het eerste elke dag wel regen en vandaag was er zelfs onweer, dus het regenseizoen begint nu echt.

Nu even kort over de beslissing die ik afgelopen week heb genomen. Ik zal eerder terugkomen naar Nederland. Op 28 februari is mijn laatste dag bij Nomads. Op 2 maar begin ik aan mijn reis langs de oostkust (deze heb ik gister geboekt, details volgen nog).. mijn reis zal eindigen in Sydney, waar vandaag ik op 26 maart terug vlieg naar Nederland. Ik zal op vrijdag 28 maart in de ochtend weer in Nederland landen.

Ik vind het aan de ene kant erg jammer dat ik terug ga naar Nederland, maar ik kijk er ook erg naar uit om vrienden en familie weer te zien. Ook heb ik erg zin in mijn reis langs de oost kust. Maar goed ik moet zo weer werken, ik heb namelijk split shift.

Ik zal proberen weer zo snel mogelijk een berichtje te plaatsen.

Heel veel liefs,

Margot

ps. sorry voor de typefouten, ik heb deze keer mijn blog op mijn Ipad geschreven

  • 21 November 2013 - 10:49

    Saskia Verhoeven:

    He Margotje

    Das het leven hé meid, plannen maken en kunnen gewijzigd worden.
    Ik zou zeggen geniet van elke seconde want wat je nu beleeft is een ervaring voor het leven.

    dikke knuffel meid
    Saskia

  • 21 November 2013 - 17:50

    Yvonne En Jan:

    Hoi Margot, Je bent nog ruim 4 maanden down-under. Alle tijd nog om erop uit te trekken. Geniet van deze maanden en straks in april volle vaart vooruit in Nederland. Je gaat vervolgens dan je 3e zomer tegemoet. Daar moet je een warm gevoel aan over houden. Groet Jan en Yvonne

  • 21 November 2013 - 21:41

    Janet Drees:

    Lieve Margot, als geen ander weet ik dat je deze beslissing weloverwogen genomen hebt. iIk en wij staan helemaal achter je. Het is ook een moedige beslissing. maar je gaat nu straks met een goed gevoel weg uit Australie en daar gaat het om. Nu zie je met je reisje langs de Eas Coast nog veel meer. En dat wilde je ook. Laat ik wel zeggen we zijn apetrors op je, want het is in je eentje toch wel een hele onderneming. Dikke zoen, mama en Robin

  • 21 November 2013 - 21:47

    Janet Drees:

    Ook type fouten door ipad

  • 17 December 2013 - 13:14

    Rudie En Eva:

    Beste Margot,

    Ook wij lezen met belangstelling je reisverslagen. We vinden het wel leuk dat we je over ruim 3 maanden al weer zien wandelen met Jaro.

    We wensen je fijne feestdagen en een voorspoedig 2014!

    Rudie & Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 43241

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 25 Augustus 2014

Traineeship Australië

25 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Grand Tour Thailand/Bali

08 Augustus 2010 - 22 Augustus 2010

zon zee en Heeel veel zand

Landen bezocht: